Avdammade spår



Avdammade spår är en samling bangers TungGung har gjort genom åren som legat gömda och glömda i mappar lite här och var i dom mörkaste skitigaste hörnorna i studions externa hårddiskar samt i vänner och bekantas datorer. Någon utav TungGung grabbarna (nämner inga namn) åkte runt och härjade med blåslampa i orten tills varenda 'Mina mottagna filer' mapp var konfiskerad, genomsökt och länsad på gamla TungGung spår. 21 utav dessa valdes ut och såg slutligen ljuset genom samlingen Avdammade Spår.

Du kan höra ljuva toner producerat utav i huvudsak våran stjärnproducent Jaybiz, men många andra har även fingrar i spelet, som P-Dilla, Def, Poorks, Kambeats, Pza och några enstaka instrumentaler.
Jag ger mitt fulla stöd, oavsett metoder, till produktionen utav Avdammade spår. Jag vet att det ligger många fler feta låtar och skräpar så jag hoppas på nåt liknande i framtiden. Kanske en vol. 2?



01. Intro (prod Jojje, Jaybiz)
02. Tungaste tugget. (prod Jaybiz)
03. Metropol skit
04. På g (prod Sanchez)
05. Inte tid (inst)
06. OCB (inst)
07. Ha mer feat. J-Ash (inst)
08. Jagen av lagen feat Mats (prod Kambeatz)
09. Tänk dig (prod Def)
10. Sliten snubbe (prod Jaybiz)
11. Pengabegär feat Vito Eme (inst)
12. Maktlösa (prod Poorks)
13. I sommras (prod Jaybiz)
14. Oslipad diamant (prod Jojje)
15. Vår nivå (prod Jaybiz)
16. Tomtar (prod Jaybiz)
17. Rättvisan feat J-Ash (prod Pza)
18. Helt bränd (prod P-Dilla)
19. Motstånd (prod Jaybiz)
20. 112 (prod Jojje)
21. Herr Konstapel feat. Ken Ring (prod BB)

/ Tugge