Veckans TungGungare: Ari



Nu känner jag att det är dags att rikta rampljuset mot mannen som ligger bakom det mesta som händer kring TungGung, mannen som organiserar runt alla artister, mannen som driver ett företag samtidigt som han sitter bakom spakarna i både klicken och i Pro Tools, mannen med 200 bollar i luften och 2 fötter på marken. En ovärderlig tillgång till familjen. (läs med en rosslig capone röst)

Ari: producent, rappare, studiotekniker, manager och grillmaster. Den här snubben slackar inte, han spikar grindar på jobbet sen grindar han på kvällarna. Jag börjar tro att han helt enkelt inte gillar fritid men det är bara min teori.
Lyricist extraordinaire, Ari har en jävla känsla för rimstruktur och detaljerna i hans rap är ofta häpnadsväckande. Jag vill så klart visa ett exempel på dehär, tugge levererar alltid. Från Baxade Beats vol. 2, här kommer Jag vill bara festa.



Grymt bra jobbat av Jojje och Ari. Den duon är också ansvariga för att ha co-producerat en riktig banger på Rent grönt i påsen som jag inte kan hålla mig från att skryta med, Rullar runt på stan.



Sedan har han mitt i all TungGung tumult lyckats få ut ett eget tape själv, Minns tillbaks. 11 feta spår med ari halal rap med mera. Jag vill få äran att presentera för er som bott under en sten, punchline skryt rap när den är som bäst, Hitta bättre.



Ari Hiroshima! Ser fram emot mer.

/Tugge