Veckans TungGungare: Alkisberra & Tjackdoris


Den här veckan vill jag utse 2 alldeles speciella tunggungare till vinnare utav det stora priset, vinnarna utav Veckans TungGungare är Alkisberra och Tjackdoris.

(Alkisberra och Tjackdoris är fiktiva karaktärer. Personerna på bilderna är inte på något sätt kopplade till innehållet i texten samt. inte heller relaterade till karaktärerna Alkisberra och/eller Tjackdoris. Karaktärerna bör, istället för att ses som 2 specifika individer, ses som en personlighetstyp alt. en unik grupp utav människor inte sällan återkommande på din lokala kvarterskrog)


Alkisberra:



Det finns enbart en sann trogen tungungare-personlighet i världen och det är den utav Alkisberra. Mannen som ovillkorligt ställer sig längst fram på scenen med ena handen greppandes en bers rakt upp i luften och den andra i ett mikrofongrepp kring munnen i tamejfan varenda refräng i TungGung showen. Han brölar manligt så fort någon i gruppen rappar något om fest och berusning, han hoppar och studsar kaos omkring sig när grabbarna kickar Flygplan, han nickar leende omkring sig när jojje kickar igång rent grönt.. han är Alkisberra!

Här är en låt till dig min vän, jag uppskattar det enormt att se när du fuckar ur till grabbarnas spelningar.



Jag kan allt mer än sällan relatera till dina gärningar och allt mer än sällan se mig själv fucked up på väg mot äventyr man själv inte ens har en aning om. Alkisberra du är min guru i tider då jag är vilsen och behöver vägledning, frågan är, varför hjälper du mig aldrig?



Alkisberra for president!


Tjackdoris:



PAARTYYY!!
Tjackdoris är en speciell typ av tunggungare för oss. Tjackdoris är typen utav tunggungare som aldrig missar ett tillfälle till götdansning när tuggarna drar på bakdel (trots att ingen vill se det). Hon minglar runt för fullt bland grabbarna och är i sitt esse i baren, där hon inte sällan byter till sig en bers eller två utav Alkisberra för en eller flera exklusiva förhandsvisningar på både den ena och/eller den andra kroppsdelen (Tugge gillar frasen och/eller för tillfället). Hur som helst så är Tjackdoris en sann tunggungare, värdig all respekt en tunggungare kan förtjäna.

I din ära vill jag spela, ifrån Baxade Beats vol. 2, här kommer TungGung bangern Jag vill bara festa.




Sen är så klart ingen tjackförfest med doris komplett utan den feta bangern från Jojjes senaste mixtape Rent grönt i påsen. Låten heter Redo för party.




Fyfan jag säger det gott folk, det hade inte vart samma sak utan dom. Alkisberra och Tjackdoris må vara subjekt för viss objektifiering i samhället, och säga vad man vill om det, dom levererar enbart glädje och lycka till TungGung så för oss är dom bara 24 karat guld i påsen.

Kärlek till Berra och Doris!

/ Tugge