Jojje - Rent grönt i påsen

Året är 2011, Baxade Beats vol. 2 är grindad, färdig och pushad. Processen med mixtapet tog musten ur grabbarna fullkomligt ett tag efter, alla blev helt utmattade. Förlåt jag försa mig, hela klicken slets ut förutom en man med en grind som ställer kugghjul av gjutjärn i dålig dager, en man som inte kan gå en hel dag utan att kicka en punchline. Den här mannen tog knappt av sig skorna från det att Baxade Beats vol. 2 var klar tills han grindat ut ett eget mixtape och släppt en fet video till. Minns ni när jag förklarade en TungGung rappares abstinens och hunger? Den stämpeln satt på den här mannen vore en grov underdrift.

Mannen jag pratar om är Jojje, mixtapet jag pratar om är Rent grönt i påsen, egagemanget jag pratar om är ovärderligt. 12 spår med ett blandat sound som ofta tar dig tillbaka till TungGungs rötter i TGC vol. 1, men också blickar framåt till en stil som rap-sverige aldrig sett, hört eller fått smaka på! Tugge rekommenderar starkt att ni laddar ner detta tape och försvinner bort i den TungGung dimma Jojje har blåst ut från sina lungor. Oavsett om ni gillar weed eller inte så är 'Rent grönt i påsen' ett måste i eran samling.

LADDA NER: http://www.zshare.net/download/942695791cc1df12/


Låtlista:

01. Jojje - Fixa en till sedelbunt ft. Dj Rooftop (prod Jojje)
02. Jojje - Snackar du beef ft. Ari (prod Jojje & Ari)
03. Jojje - Norra sidan ft. Kaz (prod Jaybiz)
04. Jojje - Jag blir hög på dig ft. Mika (prod Jaybiz)
05. Jojje - Whiskey (prod Jojje & Ari)
06. Jojje - Rent grönt i påsen ft. Ari, Kaz & Def (prod Genetics)
07. Jojje - Va händer bror ft. Ari & Kaz (prod Pablo Paz)
08. Jojje - Nä får ja se dig ft. Mika (prod Charlie)
09. Jojje - Rullar runt på stan ft. Ari (prod Jojje & Ari)
10. Jojje - Redo för party (prod Jojje & Kambeats)
11. Jojje - Horhus (prod Jojje)
12. Jojje - Cash i min ficka ft. Kaz & Ari (prod Charlie)

/ Tugge