Making of: Backdrop



I samband med releasefesten till Jojjes mixtape Rent grönt i påsen ringer våran homie Santos upp oss och erbjuder att göra våran backdrop. Det kändes som om pusselbitarna magiskt faller på plats och vi tackar ja och jag befinner mig i tryckeriet med kameran redo redan dagen efter. Jag, Jojje, Santos och Kambeatz står och ser på när en skrivare stor som en fucking friggebod skriver ut våran shit och det är en mäktig upplevelse, jag vill å TungGungs vägnar ge Santos ett enormt tack för hjälpen, 5 av 5 tuggepoäng till dig!

Den här backdropen kommer följa med oss på spelningar överallt. Kolla in videon och se hur den blev till.



Igen, big up till Santos för hjälpen, jag vet inte hur långt TungGung hade nått om det inte vart för det stöd vi får av alla homies runt omkring oss som är lika ivriga som vi att en gång för alla sätta norra sidan på kartan! NORRORT WHATUP!

/ Tugge