HIPP HIPP HURRA! TGTV Klipp nr 100!





Nu är dagen äntligen här!

I samband med att vi släpper klipp nr 100 på våran YouTube kanal vill vi kicka igång en hel vecka med mängder utav feta evenemang,
Det här är något ni aldrig hör Tugge säga men jag kan erkänna att det känns lite pirrigt inför vad som kommer hända under TungGungTV veckan. Jag har ju såklart fått slå en exklusiv blick på mycket av materialet utav pressrelaterade skäl och jag blir helt vimsig bara av tanken på de, det är för mycket bra skit för min hjärna att processera.

Jag har redan tidigare idag börjat med Mixtape eventet då jag varje dag under denna vecka kommer släppa en utav alla feta TungGung mixtapes tills alla ligger snyggt och åtkomligt i rutan till höger i kategorin: Mixtapes
Jag kan inte tänka mig att någon inte redan är övertalad, men jag svär endå på Tuggemors grav att ni under inga omständigheter vill missa en enda dag en vecka framöver, så ta en lugn skön paus efter jobbet, sätt dig datastolen och låt den bära dig till paradiset av rap, TungGung mecka!

Låt festligheterna börja!

/Tugge Taggad!